sobota, 14 września 2013

Pierwsze koty

Witam serdecznie w pierwszym poście mojego pierwszego bloga :)
Nigdy nie była fankom tego typu stron, do momentu, w którym "poważnie" podeszłam do gotowania. Do niedawna wystarczały mi książki kucharskie i zeszyt z przepisami mojej Mamy, ale z każdą kolejną potrawą nachodziła mnie ochota na więcej i inaczej.


Tak samo z paznokciami. Bardzo długo obgryzałam i nigdy nie interesowały mnie lakiery. W końcu stoczyłam nierówną walkę z nałogiem/przyzwyczajeniem, co pomogło mi odkryć, że malowanie paznokci daje mi taką samą frajdę jak gotowanie i częstowanie :)
Na talerzu i na paznokciach nie lubię nudy. Eksperymentuję, zmieniam i poprawiam. Kuchnia to jedyne miejsce, w którym zawsze byłam perfekcjonistką. Teraz wiem, że od przypalonego jedzenia bardziej irytuje mnie nierówno pomalowany paznokieć ;)


Tu będę się z Wami dzielić przepisami na różne smakołyki jak i recenzjami i pomysłami na nieco szaleństwa na dłoniach. Liczę też na Wasze porady i pomysły, a na początku na odrobinę wyrozumiałości, dopiero zaczynam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz